Awarię możesz zgłosić dzwoniąc pod bezpłatny, czynny całą dobę numer Pogotowia Wodociągowo – Kanalizacyjnego: 994
Reklamację usług świadczonych przez naszą Spółkę przekaż:
- telefonicznie: nr 81 825 68 09 wew. 301 – 303, ;
- osobiście w Dziale Obsługi Klienta;
- listownie na adres: KPWiK Sp. z o.o., ul. Graniczna 3a, 23-210 Kraśnik;
- wyślij e-mail na adres: odczyty_wodomierzy@kpwik.krasnik.pl;
Reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty ich zgłoszenia.
AWARIA WODY!!!
Kraśnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Kraśniku informuje, że w związku z awarią sieci wodociągowej w dniu 30.05.2023r. nastąpi PRZERWA W DOSTAWIE WODY u odbiorców przy:
ul. Młyńskiej: numery nieparzyste od 1 do 41A.
Przewidywany termin wznowienia dostaw wody – godz. 1500.
Za niedogodności przepraszamy.