Awarię możesz zgłosić dzwoniąc pod bezpłatny, czynny całą dobę numer Pogotowia Wodociągowo – Kanalizacyjnego: 994
Reklamację usług świadczonych przez naszą Spółkę przekaż:
- telefonicznie: nr 81 825 68 09 wew. 301 – 303, ;
- osobiście w Dziale Obsługi Klienta;
- listownie na adres: KPWiK Sp. z o.o., ul. Graniczna 3a, 23-210 Kraśnik;
- wyślij e-mail na adres: odczyty_wodomierzy@kpwik.krasnik.pl;
Reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty ich zgłoszenia.
OGŁOSZENIE
Kraśnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Kraśniku informuje, że w związku z planowanymi pracami na sieci wodociągowej w dniu 04.03.2021 /czwartek/ w godz. od ok. 900 do ok. 1200 nastąpi przerwa w dostawie wody u odbiorców w miejscowości Kol. Wyżnianka n-ry:
84a, b, c, 85, 85a, 86, 87, 87a, b, c, d, e, f, g, h.
Za niedogodności przepraszamy.