Naszą ambicją jest by Kraśnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. o.o. było przodującą firmą na terenie powiatu kraśnickiego.

    Pozwoli to świadczyć dla mieszkańców Kraśnika i okolic usługę zbiorowego dostarczania wody oraz zbiorowego odprowadzania ścieków w sposób pewny i niezawodny, najlepiej odpowiadający ich potrzebom.

    W tym celu budujemy potencjał Spółki, na który składają się przede wszystkim jej pracownicy oraz zasoby materialne i wiedza. Naszym pracownikom zapewniamy bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Dbamy o środowisko bo wiemy, że tylko należyty jego stan pozwoli wypełniać naszą misję. Dążymy do pełnej integracji naszych działań i objęcia procesów przebiegających w Spółce systemem zarządzania zgodnym z najwyższymi standardami.

 

Pragniemy ciągle podwyższać jakość naszych usług poprzez:

  • dopasowanie ich do potrzeb klientów,
  • zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa,
  • rozwój infrastruktury obszaru, na którym działamy (powiatu),
  • zwiększenie niezawodności dostarczania wody i odbioru ścieków,
  • zapewnienie pełnej i na wysokim poziomie obsługi klientów,
  • zapewnienie fachowej i profesjonalnej kadry realizującej wyodrębnione i nadzorowane procesy,
  • dbałość o środowisko w każdym z aspektów naszej działalności.
  • Cel ten chcemy osiągnąć poprzez:
  • ciągłą analizę potrzeb klientów i potrzeb rozwoju infrastruktury obszaru, na którym działamy (powiatu),
  • ciągłą analizę jakości usług,
  • poprawę organizacji Firmy – z ukierunkowaniem na sprawny przebieg procesów oraz zapewnienie jakości,
  • unowocześnianie technologii produkcji wody i oczyszczania ścieków,
  • udoskonalanie metod monitorowania i pomiarów, zmierzające do wykrywania problemów na jak najwcześniejszym etapie świadczenia usług,
  • maksymalne skrócenie czasu usuwania awarii sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
  • analizowanie i podwyższanie kwalifikacji pracowników oraz umacnianie ich świadomości potrzeby zapewnienia jakości.Aby temu sprostać wdrożyliśmy, będziemy doskonalić i rozszerzać na kolejne dziedziny działalności Spółki, system zarządzania zgodny z wymaganiami norm ISO.

    Zapewnienie wysokiej jakości usług jest pierwszoplanową troską każdego pracownika Firmy, na każdym stanowisku.

    Zarząd Spółki zapewnia, że Polityka Jakości jest wprowadzona, rozumiana i utrzymywana w całym przedsiębiorstwie.

Kraśnik, dnia 8 czerwca 2016 r.

                                                               Prezes Zarządu               

                                                                                  dr Waldemar Suchanek